Els Bombers de la Generalitat han donat per estabilitzat aquest matí l'incendi declarat dimecres passat a Capellades i que provisionalment ha afectat una superfície d'unes 67 hectàrees. Durant la passada nit, els Bombers han continuat tancant el perímetre del foc amb una trentena de dotacions i aquest matí s'han incorporat a les tasques d'extinció vuit mitjans aeris.
El foc es va iniciar la tarda del dimecres després d'accidentar-se un vehicle a la carretera C-15, el posterior incendi del qual hauria provocat que les flames prenguessin en la vegetació existent al costat de la via i que s'estenguessin pel terme municipal de Capellades.
Des de l'inici del foc, el SEM ha atès tres persones: una en estat lleu, que va rebre l'alta in situ; un bomber en estat menys lleu, que va ser atès i traslladat a la mútua per una lesió al peu; i un agent forestal en estat menys lleu, que va ser traslladat a l'hospital d'Igualada afectat per les altes temperatures.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juliol de 2019 a les 11:21
Notícies recomenades
-
Comarca La cultura popular i tradicional catalana protagonitzaran els Tocs de Sant Roc
-
Comarca El Pi d'en Xandri de Sant Cugat perd una de les branques
-
Comarca Detingut un multireincident per diversos robatoris i danys a vehicles a Sant Cugat
-
Comarca Reivindicant el paper de l’Escola Catalana de Tapís de Sant Cugat durant el franquisme
-
Comarca Un detingut a Matadepera per atemptar contra la salut pública
-
Comarca Mor l'exalcalde de Sant Llorenç Savall, Ricard Torralba