Els Bombers de la Generalitat han donat per estabilitzat aquest matí l'incendi declarat dimecres passat a Capellades i que provisionalment ha afectat una superfície d'unes 67 hectàrees. Durant la passada nit, els Bombers han continuat tancant el perímetre del foc amb una trentena de dotacions i aquest matí s'han incorporat a les tasques d'extinció vuit mitjans aeris.
El foc es va iniciar la tarda del dimecres després d'accidentar-se un vehicle a la carretera C-15, el posterior incendi del qual hauria provocat que les flames prenguessin en la vegetació existent al costat de la via i que s'estenguessin pel terme municipal de Capellades.
Des de l'inici del foc, el SEM ha atès tres persones: una en estat lleu, que va rebre l'alta in situ; un bomber en estat menys lleu, que va ser atès i traslladat a la mútua per una lesió al peu; i un agent forestal en estat menys lleu, que va ser traslladat a l'hospital d'Igualada afectat per les altes temperatures.
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de juliol de 2019 a les 11:21
Notícies recomenades
-
Comarca Alberto García-Alix inaugura l'onzena edició del festival de fotografia de Rubí La Nuu
-
Comarca Reparen l’esvoranc al torrent de Sant Martí, a Viladecavalls
-
Comarca Projecte per a l’edifici abandonat de Can Costa, a Castellbisbal
-
Comarca Un nou radar mòbil a Castellbisbal
-
Comarca Les muses tornen a la façana del Casino de Rubí
-
Comarca Avisos per SMS en cas d’avaries d’aigua a Viladecavalls