Les carreteres catalanes han registrat aquest estiu 46 accidents mortals en els quals han mort 50 persones, el 41% d'elles de "col·lectius vulnerables" com a motoristes, ciclistes i vianants. El conseller d'Interior, Miquel Buch, el director del Servei Català de Trànsit, Juli Gendrau, i el cap de la comissaria general de Mobilitat dels Mossos, Joan Carles Molinero, van informar ahir de la sinistralitat en les carreteres catalanes durant aquest estiu. Entre el 21 de juny i l'11 de setembre s'han incrementat en un 4,5% els accidents mortals, si bé el nombre de morts ha baixat en 6 persones respecte al mateix període de l'any passat.
Destaca que un 41% dels morts pertanyen a "col·lectius vulnerables", ja que han perdut la vida 13 motoristes, 4 ciclistes i 3 vianants, i també s'ha produït un augment de víctimes mortals en la franja d'edat entre els 65 i 74 anys. Un dels temes que més preocupa al departament d'Interior és l'augment dels conductors reincidents respecte a l'estiu de 2018, ja que enguany hi ha hagut 22.209 persones que han reincidit en infraccions.
ARA A PORTADA
-
-
Un altercat obliga a suspendre les classes del Boxing Club Terrassa: "No podem permetre que els alumnes s'exposin a situacions de risc" Jordi Guillem
-
L'Ajuntament mostra preocupació pel trasllat de la producció de GasGas i el tancament de la planta a Terrasssa Pilar Màrquez
-
La "sorprenent" solució pel desdoblament del CAP Rambla: mateix edifici i sense ampliació de plantilla Joan Muñoz
-
Publicat el 19 de setembre de 2019 a les 21:39
Notícies recomenades
-
Comarca
El Pi d’en Xandri de Sant Cugat ja té un bessó digital
-
Comarca
L'Ajuntament de Rubí acorda la clausura de l'abocador de Can Canyadell amb l'empresa que el gestiona
-
Comarca
Vicki Bernadet, filla predilecta de Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Els terrenys de Can Sant Joan on es vol construir 3.000 habitatges estan qualificats com a zona verda
-
Comarca
Vuit noms de dona per a espais a Rubí
-
Comarca
Nou sistema de recollida de residus a Sant Cugat