El vicepresident de la Generalitat, Pere Aragonès, va afirmar ahir que "no és descartable" que el president de la Generalitat, Quim Torra, estigui en una futura taula de negociació amb el Govern espanyol, tot i que tampoc ho veu "necessari" si en ella no hi participa Pedro Sánchez.
En declaracions a Ràdio 4, Aragonès va reiterar que una de les condicions que ERC plantejarà al PSOE en les seves converses sobre la investidura de Perdro Sánchez és que es constitueixi una taula de negociació "entre governs", en la qual cada part "decideixi a qui envia".
Per part catalana, segons el coordinador nacional d'ERC, Torra "no és descartable que hi vagi, però tampoc cal" si el Govern central decideix que no hi sigui Sánchez.
"Hem de tenir flexibilitat. Si una part decideix enviar un determinat rang, l'altra part haurà d'enviar el mateix rang, això és lògic en qualsevol negociació", va destacar Aragonès, que va urgir a a recuperar la "comunicació institucional" amb Torra , perquè "no pot ser que el president de Govern espanyol decideixi no parlar amb el president de la Generalitat".
En qualsevol cas, segons Aragonès, Torra "tindrà el paper que ell vulgui tenir" en una eventual taula de negociació, que a partir d'avui intentaran perfilar ERC i el PSOE en les seves converses.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de novembre de 2019 a les 10:40
Notícies recomenades
-
Comarca
FGC programa visites a l’Espai Expositiu de la Cotxera de Rubí
-
Comarca
Un jove, amb família a Sant Cugat, una de les víctimes mortals de l’incendi a Suïssa
-
Comarca
Mor l'acompanyant d'una motocicleta en un accident a l'AP-7 a Castellbisbal
-
Comarca
Dol a Vacarisses per la mort del mossèn Sebastià
-
Comarca
Vacarisses millora l’accessibilitat a la biblioteca El Castell
-
Comarca
Dotze morts a les carreteres del Vallès Occidental durant el 2025