El portaveu d'ERC al Congrés, Gabriel Rufián, va assegurar ahir que la formació republicana votarà no a la investidura de Pedro Sánchez si no hi ha un calendari de treball "en una taula de negociació entre governs, el d'Espanya i el Govern de la Generalitat".
En declaracions als mitjans després d'acreditar-se al Congrés com a diputat electe, Rufián va subratllar que aquesta setmana es veurà la foto de dos equips de treball, un del PSOE i un altre d'ERC, que intentaran arribar a un compromís de calendari per a una futura taula de resolució del conflicte polític, però aquesta taula haurà de ser "entre governs".
Rufián va lamentar que el candidat Pedro Sánchez només s'assegui a parlar en una taula de diàleg "quan no pot triar i està derrotat".
ARA A PORTADA
-
El Vapor de Prodis, seleccionat al Premi d'Arquitectura Contemporània de la UE - Mies van der Rohe 2026 Arnau Fort
-
VÍDEO | “Quin fàstic, no es pot ni caminar”: la Font Vella continua enganxifosa tres dies després de la cavalcada de Reis Joan Muñoz
-
L’Andana reacciona contra el fred: "Hem considerat que feia prou fred per ampliar places" Arnau Fort
-
-
Publicat el 27 de novembre de 2019 a les 04:00
Notícies recomenades
-
Comarca
Un nou radar mòbil a Viladecavalls per controlar la velocitat
-
Comarca
Obres per fer un nou pas de vianants a Rubí
-
Comarca
L’Ajuntament de Sant Cugat veu “viable” la integració de Bellaterra
-
Comarca
FGC programa visites a l’Espai Expositiu de la Cotxera de Rubí
-
Comarca
Un jove, amb família a Sant Cugat, una de les víctimes mortals de l’incendi a Suïssa
-
Comarca
Mor l'acompanyant d'una motocicleta en un accident a l'AP-7 a Castellbisbal