El Ministeri de Transports ha finalitzat les obres per reduir el soroll en trams de l’A-2, l’AP-7, la B-23 i la B-30 al Vallès Oriental, Vallès Occidental i Baix Llobregat.
La inversió ha estat de 5,9 milions d’euros, finançats amb fons europeus, i s’han instal·lat 2,6 quilòmetres de noves pantalles acústiques, repartides en 2.297 metres de panells metàl·lics i 318 metres de mur de gabions.
Els treballs a l’A-2 s’han efectuat entre els quilòmetres 582,5 i 587,5 al nucli d’Abrera i a la urbanització de les Carpes; a la B-30 entre els quilòmetres 0,8 i el 2,3, al terme municipal de Sant Cugat del Vallès; a l’AP-7 en diferents punts de Sant Cugat, Rubí i Montmeló; i a la B-23, les pantalles acústiques s’han instal·lat a Esplugues de Llobregat.