El Tribunal de Justícia de la Unió Europea (TJUE) ha sentenciat avui dijous que Oriol Junqueras hauria d'haver estat reconegut com a eurodiputat des de la proclamació oficial dels resultats dels comicis, i que hauria d'haver gaudit des d'aquest moment d'immunitat aparellada a aquesta condició.
La sentència, llegida pel president del TJUE, Koen Lenarts, considera que la condició d'eurodiputat i la immunitat s'adquireixen des de la proclamació dels resultats, encara que no s'hagin complert els tràmits que fixa la legislació nacional per assumir l'escó ni s'hagi participat en la sessió constitutiva de la cambra.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
19 de desembre de 2019 a
les 10:50
Notícies recomenades
-
Comarca
L’Ajuntament de Sant Cugat nega un augment de la taxa de residus
-
Comarca
Adjudicades les obres del túnel de Rubí
-
Comarca
Un home ferit en un incendi forestal entre Castellbisbal i Rubí
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses