La regidoria de Cultura ha programat una nova temporada estable d'arts escèniques i música que s'allargarà fins al mes de maig i que inclou teatre, música i jazz. D'entre els espectacles que s'han programat hi ha "El riu que parla", amb l'Orquestra de Cambra Terrassa 48 (2 de febrer), "Barbes de Balena" amb Els Pirates Teatre (16 de febrer); "Camins del Paradís" (24 d'abril); o "The vintage clock" (22 de maig). També s'inclouen cinc espectacles per a la canalla i un per Carnestoltes.
Tots els espectacles tenen un preu de cinc euros (tret del jazz que és de franc), i per la compra d'entrades per a tres espectacles, hi ha una invitació per un quart espectacle del mateix cicle, una oferta que no és acumulable.
mateix dia
La venda i reserva d'entrades es fa al Casal de Cultura i el mateix dia de l'espectacle des d'una hora abans. El cicle compta amb el suport de la Generalitat i la Diputació de Barcelona.
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de gener de 2020 a
les 20:49
Notícies recomenades
-
Comarca
La pesta porcina deixa Russell Crowe sense rodatge a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal
-
Comarca L'alcalde de Sant Cugat del Vallès demana al Govern que relaxi les restriccions per la PPA al municipi
-
Comarca
Aproven la reforma de l’espai esportiu de Can Serra
-
Comarca
Una setantena de motos, a la Vacaclàssic
-
Comarca
The Tyets, Ginestà i Fetus, caps de cartell de la Festa Major de Sant Cugat