La Guardia Civil ha detingut a Bormujos (Sevilla) a tres persones de nacionalitat albanokosovar a les quals se’ls acusa de dos robatoris amb força en domicilis de Vacarisses i Terrassa comesos el 2019 i on es van emportar joies. Després de declarar davant el jutge, els detinguts, de 24, 28 i 29 anys, hi han ingressat a la presó. Sobre els integrants d’aquesta banda albanokosovar hi havia pendent una ordre de crida i cerca per part de la comissaria de Mossos de Terrassa.
Després de l’escorcoll del vehicle que utilitzaven per desplaçar-se, els agents de la Guardia Civil van trobar dades d’una dona de nacionalitat romanesa, la qual havia estat detinguda pels Mossos mesos abans com una de les integrants del mateix grup delictiu.
Al vehicle, els agents van trobar nombrós material per perpetrar els delictes, com guants, tornavisos, palanques, diverses llanternes, balances de precisió, i un equip de comprovació de metalls preciosos per valorar la puresa de l’or en les joies robades.
Els tres albanokosovars van ser detinguts sense oposar resistència a un hotel de Bormujos per agents de San Juan de Aznalfarache (Sevilla) i traslladats a dependències de la Guardia Civil.
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
28 de febrer de 2020 a
les 04:00
Notícies recomenades
-
Comarca
Un 18% més d’usuaris a FGC els dissabtes
-
Comarca
Desmantellat un dels principals punts de venda de droga de Rubí: intervinguts 24.000 euros, cocaïna i haixix
-
Comarca
El segon premi de la Lotería Nacional toca a Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Troben deficiències al carril bici de Viladecavalls
-
Comarca
Un botó d’emergència per al comerç de Rubí
-
Comarca
“Era molt difícil que el virus hagués sortit d’aquí”