Un pal de la llum d'Endesa està molt inclinat i uns quants més porten el mateix camí. Veïns de Les Pedritxes de Matadepera han denunciat públicament l'estat d'aquestes estructures, pel perill que constitueixen.
El pal en pitjor estat, el que es veu a la imatge (la foto està presa després que ja hagi estat "reparat" per Endesa), està situat al carrer de Dalt, enfront del número 25, però al mateix carrer hi ha més pals inclinats i els veïns suposen "que acabaran sent un risc".
La ventada del passat 20 de gener va provocar la inclinació de l'estructura de fusta objecte principal de la queixa i els veïns diuen que es van posar immediatament en contacte amb la companyia de subministrament, Endesa, per comunicar la incidència. La resposta: uns tècnics hi acudirien per analitzar el problema i intentar solucionar-ho.
Però els dies passaven i la situació seguia igual, motiu pel qual els veïns van contactar amb l'Ajuntament perquè pressionés Endesa per arreglar el pal i, amb aquest objectiu, el Consistori va obrir també una incidència.
Espantats
Al cap d'uns dies, uns operaris d'Endesa es van presentar en la zona i, segons els denunciants, van embolicar la base del pal amb un plàstic groc. En una segona actuació, la companyia va envoltar el pal amb una corda i la va clavar a terra per acabar de subjectar-lo. Una solució que no acaba de satisfer ni a veïns ni a Ajuntament per la seva aparent precarietat.
"Els veïns i veïnes que hem de passar per sota estem espantats pel possible risc de caiguda, amb el perill que suposa per a les persones i per l'afectació que generaria sobre el subministrament de la xarxa elèctrica", explica una veïna, que afegeix: "És penosa la xarxa de subministrament en el seu conjunt, amb freqüents talls. Totalment tercermundista!".
El regidor de Serveis i Obres, Pol Roura, va explicar ahir que l'Ajuntament continua amb la incidència oberta perquè no li satisfà la solució donada per Endesa per subjectar el pal.
Roura, que va criticar la tardança de la companyia per solucionar les incidències al municipi, també va recordar que aquesta no és l'única que el Consistori té oberta amb l'empresa elèctrica. "Tenim diferents temes oberts amb Endesa i des de l'àrea tècnica de la regidoria se'n fa un seguiment", va afirmar.
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
09 de març de 2020 a
les 20:25
Notícies recomenades
-
Comarca
Un 18% més d’usuaris a FGC els dissabtes
-
Comarca
Desmantellat un dels principals punts de venda de droga de Rubí: intervinguts 24.000 euros, cocaïna i haixix
-
Comarca
El segon premi de la Lotería Nacional toca a Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Troben deficiències al carril bici de Viladecavalls
-
Comarca
Un botó d’emergència per al comerç de Rubí
-
Comarca
“Era molt difícil que el virus hagués sortit d’aquí”