Les direccions dels centres educatius de Catalunya hauran de tornar a les famílies els imports pagats per material escolar i sortides programades dins l'activitat reglada corresponents a les setmanes en què els col·legis estiguin tancats i fins a la tornada a la normalitat. El director general de centres públics del departament d'Educació, Josep Garcia Cambray, ha enviat una carta als directors dels centres educatius catalans en la qual comunica que cada centre "dissenyarà el procediment informatiu i de retorn que li resulti més adequat, sempre i quan les famílies vegin complert l'objectiu de retorn de l'import satisfet".
Sobre les aportacions de material escolar i equipaments, i de manera independent a la modalitat de cobrament, es comunica a les direccions que "han d'informar les famílies que es deixaran de cobrar o es retornaran els imports corresponents a les setmanes que els centres hagin d'estar tancats, i fins a la tornada a la normalitat ". Pel que fa a les aportacions de les excursions i sortides d'un sol dia, la comunicació afegeix que "s'haurien de tornar en la seva integritat".
Finalment, la comunicació es refereix al paquet de les colònies escolars i viatges programats de més d'un dia i concreta que "l'opció desitjada seria també la d'arribar a la consideració que l'anul·lació dels viatges s'ha produït per motius de força major, amb la qual cosa es podrien retornar tots els imports a les famílies afectades".
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
Publicat el
01 d’abril de 2020 a
les 11:22
Notícies recomenades
-
Comarca
Un 18% més d’usuaris a FGC els dissabtes
-
Comarca
Desmantellat un dels principals punts de venda de droga de Rubí: intervinguts 24.000 euros, cocaïna i haixix
-
Comarca
El segon premi de la Lotería Nacional toca a Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Troben deficiències al carril bici de Viladecavalls
-
Comarca
Un botó d’emergència per al comerç de Rubí
-
Comarca
“Era molt difícil que el virus hagués sortit d’aquí”