Protecció Civil de la Generalitat ha recomanat utilitzar mascaretes a les persones que surtin dels seus domicilis per anar a comprar, així com guants per evitar tocar directament amb les mans els aliments.
Així figura en el document de "Preguntes Freqüents" sobre les restriccions d'activitats per la Covid-19 a Catalunya, que s'actualitzen gairebé diàriament i que inclou ara la recomanació de portar el nas i la boca tapats amb "mascareta o similar".
Protecció Civil aconsella també usar guants per tocar els aliments, així com una bossa o cistella propis, la nansa o agafador dels quals caldria desinfectar abans d'utilitzar-los, i rentar-se les mans quan es torni a casa.
No obstant això, a causa de l'escassetat de màscares, guants i un altre tipus de material de protecció sanitari, la Generalitat suggereix usar "qualsevol mitjà que tinguem disponible" per tapar-se la boca i el nas en sortir a comprar i recorda diversos mètodes per fabricar mascaretes casolanes.
ARA A PORTADA
Publicat el 03 d’abril de 2020 a les 12:48
Notícies recomenades
-
Comarca L'ACA construirà un punt de control de les aigües subterrànies a Vacarisses
-
Comarca La cultura popular i tradicional catalana protagonitzarà els Tocs de Sant Roc
-
Comarca El Pi d'en Xandri de Sant Cugat perd una de les branques
-
Comarca Detingut un multireincident per diversos robatoris i danys a vehicles a Sant Cugat
-
Comarca Reivindicant el paper de l’Escola Catalana de Tapís de Sant Cugat durant el franquisme
-
Comarca Un detingut a Matadepera per atemptar contra la salut pública