El Ministeri de Sanitat ha confirmat aquest dilluns un total de 13.055 morts per coronavirus després de sumar 637 morts en les últimes 24 hores, en les quals s'han comptabilitzat 4.273 nous contagiats, que ja aconsegueixen la xifra de 135.032.
Aquestes xifres mostren un nou alentiment dels increments de nous casos confirmats i de defuncions, que creixen però a un ritme encara menor que en jornades anteriors. També s'ha registrat un ritme de creixement molt inferior de pacients greus que requereixen hospitalització en unitats de vigilància intensiva.
Un total de 2.357 persones s'han recuperat de la COVID-19 en les últimes 24 hores, amb el que ja són 40.437, segons les últimes dades facilitades pel departament que dirigeix Salvador Illa.
La xifra de morts és la menor des del passat 24 de març.
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’abril de 2020 a les 11:55
Notícies recomenades
-
Comarca El Pi d'en Xandri de Sant Cugat perd una de les branques
-
Comarca Detingut un multireincident per diversos robatoris i danys a vehicles a Sant Cugat
-
Comarca Reivindicant el paper de l’Escola Catalana de Tapís de Sant Cugat durant el franquisme
-
Comarca Un detingut a Matadepera per atemptar contra la salut pública
-
Comarca Mor l'exalcalde de Sant Llorenç Savall, Ricard Torralba
-
Comarca Celebració de la festa de Sant Llorenç a la Mola