El Ministerio de Sanidad i les comunitats autònomes estan revisant les franges horàries en les quals poden sortir els nens a caminar perquè puguin fer-ho en moments del dia en què no faci tanta calor.
Així ho ha anunciat el ministre de Sanidad, Salvador Illa, durant la seva compareixença en el Congrés dels Diputats, en la qual ha detallat que es tracta d'una mesura orientada a protegir la salut els menors i que el ministeri prendrà conjuntament amb les comunitats autònomes en les quals la temperatura comença a ser més alta.
"En alguns llocs comença a fer molta calor i és recomanable que els nens i nenes puguin sortir en altres hores en què les temperatures no siguin tan altes", ha explicat Illa, que no ha detallat de quines comunitats es tracta.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
07 de maig de 2020 a
les 13:09
Notícies recomenades
-
Comarca
Adjudicades les obres del túnel de Rubí
-
Comarca
L’Ajuntament de Sant Cugat nega un augment de la taxa de residus
-
Comarca
Un home ferit en un incendi forestal entre Castellbisbal i Rubí
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses