Els col·lectius LGTBI consideren "alarmant" l'augment de les agressions LGTBIfòbiques a Catalunya, on fins ahir, 18 d'agost, l'Observatori contra l'Homofòbia havia registrat ja 120 incidents d'aquest tipus.
L'última de les agressions la van donar a conèixer ahir els Mossos d'Esquadra, que han detingut 22 joves, quatre d'ells menors d'edat i els altres d'entre 18 i 22 anys, acusats de cometre agressions indiscriminades en grup, almenys una d'elles amb motivacions homòfobes, a la via pública a Sitges.
Segons policia catalana, deu dels detinguts han estat denunciats per un delicte d'odi per l'agressió homòfoba a dues de les cinc suposades víctimes.
"Hi ha un increment constant en tot el territori, amb especial impacte a la via pública i xarxes socials, i amb un preocupant increment en l'entorn veïnal de les persones LGTBI", ha manifestat a Efe el president de l'Observatori contra l'Homofòbia de Catalunya, Eugeni Rodríguez.
També un home gai de 48 anys d'edat va ser insultat i agredit per la seva condició sexual dissabte passat a l'Hospitalet de Llobregat per un veí del barri quan estava arribant al seu domicili.
ARA A PORTADA
Publicat el
19 d’agost de 2020 a
les 11:31
Notícies recomenades
-
Comarca
L’aufrany consolida la seva recuperació a Sant Llorenç amb el tercer any consecutiu d’anellament de polls
-
Comarca VÍDEO | Conducció temerària desafiant la policia
-
Comarca
Rellinars recupera el tradicional “Pa amb vi i sucre”
-
Comarca
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Collserola i mantindran dotacions a la nit per "deixar-lo rematat"
-
Comarca
La Primitiva cau a Rubí
-
Comarca
L'R4 i l'R8 recuperen el servei al tram des de Martorell fins a Rubí i Molins de Rei