Un desconegut va escalar ahir la Torre Agbar de Barcelona i en arribar a dalt ha estat rebut per la policia, que li ha obert una investigació per desordres, desobediència i danys a l'edifici, segons han informat a Efe fonts de l'Ajuntament de la capital catalana.
Efectius dels Mossos d'Esquadra, de la Guàrdia Urbana de la capital catalana, dels Bombers i del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) esperaven l'individu un cop ha arribat a dalt, han indicat aquestes fonts que, per ara, no han revelat el nom de l'escalador.
L'actuació de l'escalador i la presència d'efectius de seguretat ha suscitat la curiositat de les persones que passejaven per aquesta zona de la ciutat que, en molts casos, s'han aturat a gravar el que ha passat amb els seus telèfons mòbils i en molts d'aquests vídeos es pot apreciar que l'home anava descalç i que ha pujat sense cordes, arnès o mesures de seguretat.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Cancel·lacions i nous horaris l'últim dia de la Festa Major per esquivar la calor intensa Pilar Màrquez
-
Terrassa Un nou dispositiu del Pla Kanpai contra la multireincidència es tanca amb 4 detinguts i 191 identificats a Terrassa Redacció
-
Terrassa Alerta vermella a Terrassa: l'onada de calor amenaça amb batre rècords històrics Joan Muñoz | Arnau Fort
-
-
Publicat el
28 d’agost de 2020 a
les 11:15
Notícies recomenades
-
Comarca
Adjudicades les obres del túnel de Rubí
-
Comarca
L’Ajuntament de Sant Cugat nega un augment de la taxa de residus
-
Comarca
Un home ferit en un incendi forestal entre Castellbisbal i Rubí
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses