Entrenar la força, la flexibilitat, l'agilitat i la potència a l'aire lliure. Això és possible després que aquesta setmana s'hagi obert al públic un nou equipament esportiu a l'aire lliure. Es tracta d'un circuit de cal·listènia que s'ha instal·lat al parc de les Destreses i que compta amb aparells de condicionament físic.
El circuit està situat a sota del parc del Patufet i ocupa 145 metres quadrats. Els diferents aparells que l'integren s'han instal·lat sobre un paviment de cautxú de seguretat que és més gruixut a la zona d'alt risc per minimitzar el risc de patir lesions.
Segons han explicat fonts municipals, aquest parc ha costat 32.997 euros. En aquest sentit, l'Ajuntament de Castellbisbal valora que també servirà per donar resposta a les noves necessitats sorgides arran de la pandèmia de disposar d'espais a l'aire lliure per a la pràctica esportiva.
La cal·listènia és una modalitat d'entrenament físic molt popular entre el jovent. De fet, va ser un grup de joves qui va proposar a l'Ajuntament la possibilitat d'instal·lar un circuit per practicar aquesta modalitat esportiva. Després d'analitzar-ne la viabilitat el Consistori va decidir portar-lo a terme.
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
L’avinguda del Vallès, el punt negre del trànsit a Terrassa: prop de 100 accidents en un any Joan Muñoz
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
-
Publicat el
24 de març de 2021 a
les 21:11
Notícies recomenades
-
Comarca
Un 18% més d’usuaris a FGC els dissabtes
-
Comarca
Desmantellat un dels principals punts de venda de droga de Rubí: intervinguts 24.000 euros, cocaïna i haixix
-
Comarca
El segon premi de la Lotería Nacional toca a Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Troben deficiències al carril bici de Viladecavalls
-
Comarca
Un botó d’emergència per al comerç de Rubí
-
Comarca
“Era molt difícil que el virus hagués sortit d’aquí”