Vacarisses destina 86.000 euros a la millora d’equipaments
Es va condemnar l'arribada al poder dels talibans a l'Afganistan i l'augment del preu de l'electricitat
- Vacarisses destina 86.000 euros a la millora d’equipaments
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
03 d’octubre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
01 d’octubre de 2021 a les
17:18
El ple de l’Ajuntament de Vacarisses va aprovar la modificació de crèdits per finançar diverses actuacions, a banda de dotar de més pressupost partides que s’havien exhaurit. Les principals actuacions que es duran a terme tenen a veure amb la millora de carrers i d’equipaments de la població, així com al manteniment de camins i de la xarxa de subministrament d’aigua potable.
Es realitzaran també inversions per asfaltar carrers, condicionar la pista de petanca de Torreblanca i també per a instal·lar tancaments al camp de futbol municipal. També es vol reforçar i ampliar les aplicacions informàtiques del consistori. Es destinarà un total de 86.000 euros per a tots aquests treballs, que es finançaran amb el romanent de tresoreria.
A més, es transferiran 57.200 euros, procedents del fons de contingència, per tal de fer front a la crisi de la Covid-19. Es tracta fonamentalment de despeses de neteja i desinfecció, així com d’adquisició de material i contractació de personal vinculat a la lluita contra la pandèmia.
ERC i PSC, a favor
Aquests punts de l’ordre del dia es van aprovar amb els vots favorables d’ERC i el PSC, mentre que la resta de grups van abstenir-se. Des d’UIPV i Veïns per Vacarisses (VxV) es van consultar diversos dubtes. Des de Movem, Clara Fuster va criticar “la manca de planificació i d’informació clara i suficient per saber realment què votem”. En aquest sentit, l’alcalde, Antoni Masana, va recordar la funció de les comissions informatives i d’intervenció per a preguntar.
De la mateixa manera, Esquerra va presentar les dues mocions del ple. La primera condemnava la presa de poder de l’Afganistan per part dels extremistes talibans i la segona era una demanda a la mobilització contra l’escalada de preus de l’electricitat. En la primera, es demanava a l’Estat Espanyol protegir les persones que fugen del país, a més d’intensificar les accions diplomàtiques. Des del mateix Ajuntament es va oferir suport als refugiats i es va reclamar que es transfereixin recursos.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal
-
Comarca L'alcalde de Sant Cugat del Vallès demana al Govern que relaxi les restriccions per la PPA al municipi
-
Comarca
Aproven la reforma de l’espai esportiu de Can Serra
-
Comarca
Una setantena de motos, a la Vacaclàssic
-
Comarca
The Tyets, Ginestà i Fetus, caps de cartell de la Festa Major de Sant Cugat
-
Comarca
Demanen el tancament immediat del centre de salut mental Ferran Salsas de Rubí per motius de seguretat