Sant Cugat organitza un ampli programa d'actes contra les violències sexuals
Les jornades “Les violències sexuals. Una mirada multidisciplinària” tindran lloc els dies 22 i 23 d’aquest mes
- Sant Cugat organitza un ampli programa d'actes contra les violències sexuals
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
07 de novembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
09 de novembre de 2021 a les
22:17
Un total de 25 activitats, el doble que les organitzades l’any passat, integren el programa d’actes que ha organitzat l’Ajuntament de Sant Cugat amb motiu del Dia Internacional per a l’erradicació de les violències envers les dones, que se celebra el dijous 25 de novembre. La tinenta d’alcaldia de Drets Socials i Igualtat de Sant Cugat del Vallès, Núria Gibert, ha presentat un programa d’actes que es durà a terme enguany sota el lema “Volem viure lliures de violències sexuals!”.
Com a principal novetat, l’Ajuntament ha impulsat les jornades “Les violències sexuals. Una mirada multidisciplinària”, que tindran lloc els dies 22 i 23 d’aquest mes de novembre.
Reflexió i debat
L’objectiu d’aquestes jornades és reflexionar, debatre i promoure accions de lluita davant les violències sexuals i abordar la realitat d’aquesta xacra social des d’una mirada global. Com és habitual, l’acte institucional i la lectura de manifest tindrà lloc el mateix dijous 25 de novembre a la plaça de la Vila de Sant Cugat.
Els actes començaran dilluns i finalitzaran el 15 de desembre. Hi haurà xerrades, documentals, espectacles teatrals, tallers, caminades, cinefòrums, recitals i fins i tot sardanes. S’abordaran aspectes com les violències sexuals envers les dones, l’abús sexual infantil, el “sexpreading”, les violències sexuals a l’esport, als espais d’oci i l’acompanyament terapèutic a dones agredides.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Ferrocarrils durant tota la nit per les Festes Majors de Sant Cugat i Rubí
-
Comarca
La piscina del Complex Esportiu de Valldoreix, tancada per legionel·la
-
Comarca
El Consell Comarcal avança més de 3 milions d’euros per accelerar les obres de Mercavallès
-
Comarca
El tapís abstracte pioner a Espanya s’exhibeix a Sant Cugat aquest estiu
-
Comarca
Rubí cancel·la el concert de Beret després de la seva detenció per una presumpta agressió sexual
-
Comarca
Desafien el tancament de Collserola per la pesta porcina