La línia M12 creix en parades i freqüències a Rellinars
Comarca
Les millores permetran connectar Rellinars amb l’Estació del Nord de Terrassa
- La línia M12 creix en parades i freqüències a Rellinars
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
09 de novembre de 2021 a
les 07:00
Actualitzat el
08 de novembre de 2021 a les
19:18
Fruit del treball conjunt entre l’Ajuntament de Rellinars i l’operador TGO DX, s’ha pogut millorar de forma sensible el servei de la línia M12 d’autobusos, que connecta els municipis de Terrassa, Rellinars i Castellbell i el Vilar. S’han incorporat noves parades al recorregut de la línia i s’ha incrementat la freqüència de pas en parades ja existents, en algun pas amb demanda prèvia. Aquesta proposta de millora, ja plenament implantada, ha anat a càrrec de la Generalitat. Permetrà connectar Rellinars amb l’Estació del Nord de Terrassa.
Les millores són notables. Afectaran tant el recorregut com els horaris del servei que es venia prestant fins ara. S’han incorporat noves parades a Can Cotis-Les Codines, Les Serres i també a la confluència de l’avinguda del Solei amb el carrer de la Ronda del Bosc, tant d’entrada com de sortida del Planet, a Rellinars.
Tots pararan al Planet
Totes les expedicions s’aturen ja a la parada del Planet. També ho fan a la dels Caus, però sol·licitant-ho prèviament a la companyia. Amb aquesta modificació, la línia M12 ha millorat la cobertura de transport públic a Rellinars, augmentant el nombre de viatges que s’aturaran en aquestes parades del municipi.
L’M12 ha modificat el seu pas per Terrassa. S’ha suprimit la parada de l’avinguda Tarradellas, que se substituirà per tres noves parades: CAP Rambla, Mercat i Estació del Nord de Terrassa.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’aufrany consolida la seva recuperació a Sant Llorenç amb el tercer any consecutiu d’anellament de polls
-
Comarca VÍDEO | Conducció temerària desafiant la policia
-
Comarca
Rellinars recupera el tradicional “Pa amb vi i sucre”
-
Comarca
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Collserola i mantindran dotacions a la nit per "deixar-lo rematat"
-
Comarca
La Primitiva cau a Rubí
-
Comarca
L'R4 i l'R8 recuperen el servei al tram des de Martorell fins a Rubí i Molins de Rei