Operatiu policial contra el tràfic de drogues al Vallès
Mossos, Policia Nacional i Guàrdia Civil han fet diverses entrades a Castellar del Vallès, el Baix Llobregat i Vilafranca del Penedès
- Operatiu policial contra el tràfic de drogues al Vallès
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de novembre de 2021 a les 09:11
Actualitzat el 30 de novembre de 2021 a les 12:31
Els Mossos d'Esquadra, la Policia Nacional i la Guàrdia Civil realitzen aquest dimarts al matí un operatiu conjunt contra el tràfic de drogues en diversos punts de Catalunya, sobretot a l'àrea metropolitana de Barcelona.
Els cossos policials han fet escorcolls en diversos municipis del Vallès Occidental, el Baix Llobregat, el Barcelonès, el Tarragonès i altres comarques. La investigació se centra en una organització criminal que traficava amb marihuana i altres drogues.
L'operatiu ha permès fer prop d'una quinzena de detinguts i onze entrades a Sant Andreu de la Barca, Hospitalet de Llobregat, Vilafranca del Penedès i Castellar del Vallès. La investigació continua oberta.
Notícies recomenades
-
Comarca
FGC programa visites a l’Espai Expositiu de la Cotxera de Rubí
-
Comarca
Un jove, amb família a Sant Cugat, una de les víctimes mortals de l’incendi a Suïssa
-
Comarca
Mor l'acompanyant d'una motocicleta en un accident a l'AP-7 a Castellbisbal
-
Comarca
Dol a Vacarisses per la mort del mossèn Sebastià
-
Comarca
Vacarisses millora l’accessibilitat a la biblioteca El Castell
-
Comarca
Dotze morts a les carreteres del Vallès Occidental durant el 2025