El nou CUAP de Sant Cugat obrirà 24 hores al dia
El centre ha entrat en funcionament aquest dimarts
- Reconeixen l'eficiència de la seu de Boehringer Ingelheim a Sant Cugat
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de desembre de 2021 a
les 18:56
El nou Centre d’Urgències d’Atenció Primària (CUAP) Sant Cugat, romandrà obert les 24 hores. Es tracta d’un espai, que s'ha estrenat aquest dimarts i que està ubicat a les dependències del fins ara CAP Sant Cugat, situat al carrer de la Mina, 2. Donarà cobertura a gairebé 100.000 persones.
El centre comptarà amb cinc nous boxs d’observació i un d’aturades així com els recursos humans i tecnològics per resoldre les urgències de baixa i mitjana complexitat. L’objectiu és evitar els desplaçaments a les urgències dels hospitals. El nou CUAP podrà fer analítiques i radiografies les 24 hores.
Fins ara el CAP Sant Cugat tenia un Punt d’Atenció Continuada (PAC) obert les nits i els caps de setmana, però l’obertura del CUAP significa més professionals, millors instal·lacions i increment de la resolució.
Segons MútuaTerrassa, l’atenció es durà a terme d’acord amb la gravetat del pacient, segons els criteris de priorització i classificació del sistema.
Notícies recomenades
-
Comarca
Prova pilot a Sant Cugat per controlar els patinets
-
Comarca
Intervenen 554 plantes de marihuana en un cultiu d’interior d’un habitatge de Sant Llorenç Savall
-
Comarca
Distingeixen la feina de tres bombers voluntaris de Viladecavalls
-
Comarca
Nous pisos públics a Ullastrell i Vacarisses
-
Comarca
Prova pilot per millorar la recollida de material tèxtil a Rubí
-
Comarca
L'Ajuntament de Rubí portarà el de Sant Cugat als tribunals per la reparació del pont de l’avinguda de Gaudí