
- Més futbol que resultats
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de gener de 2022 a les 07:00
Actualitzat el 06 de gener de 2022 a les 19:38
El prestigiós premi de poesia Gabriel Ferrater que convoca l’Ajuntament de Sant Cugat enfila la recta final aquest mes de gener. Els autors tenen tres setmanes, fins al dia 31, per presentar les seves obres, que han de ser en llengua catalana, en qualsevol de les seves varietats.
L’extensió dels treballs és l’equivalent a un volum imprès de 64 pàgines i es poden presentar al Registre General de l’Ajuntament de Sant Cugat (plaça de la Vila, 1).
Els autors hauran d’esperar per conèixer el veredicte, que el jurat donarà a conèixer durant el mes de juny de 2022. El premi és de 8.530 euros i una escultura de l’artista santcugatenc Pep Codó.
Des de 2001, l’Ajuntament de Sant Cugat, en col·laboració amb Edicions 62 i la Comissió Ciutadana Gabriel Ferrater, convoca un dels certàmens poètics en llengua catalana més ben dotats econòmicament.
El premi Gabriel Ferrater compta amb un jurat de prestigi que es va renovant i amb un nivell alt de participants, que provenen de les diverses parts del territori de llengua catalana.
Notícies recomenades
-
Comarca La cultura popular, pilar de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca Moda Re- obre una nova botiga a Rubí
-
Comarca Detingut per cinc robatoris dins de vehicles a Sant Cugat
-
Comarca Risc al talús del Torrent del Frare
-
Comarca Canvi de sentit a dos carrers del centre de Sant Cugat
-
Comarca L’Orquestra Simfònica de Sant Cugat estrena diverses composicions de Conxita Badia