- Tres morts en un accident múltiple a l'AP-7
ARA A PORTADA
-
Terrassa Ja hi ha data per als 208 pisos de protecció oficial de l'AEG: s'entregaran el 2028 Pilar Màrquez
-
Terrassa Alfredo Vellido: “Prohibir la IA a l'educació és com intentar posar portes al camp” Alejandro García
-
-
Comarca Mor Carles Solà, exrector de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Sant Cugat Aketza Martín
-
Terrassa Terrassa crida a la convivència en una Diada entre el record del 1976 i l'amnistia: "Catalunya ha de ser de totes i tots" Pilar Màrquez
Publicat el
24 de gener de 2022 a
les 17:01
Actualitzat el
24 de gener de 2022 a les
20:30
Tres persones han mort aquest dilluns a la tarda en un accident de trànsit a l'autopista AP-7 en què s'han vist implicats cinc turismes i un camió. A més, hi ha ferits de diversa consideració, un d'especialment greu. Els fets han passat pocs minuts abans de les 15 hores al punt quilomètric 148, a l'alçada de Barberà del Vallès. Com a conseqüència de l'accident, un dels turismes s'ha incendiat.
Mossos d'Esquadra ha rebut el primer avís i ha desplaçat a la zona quatre dotacions. Hi han arribat també cinc dotacions de Bombers de la Generalitat, així com sis ambulàncies i un helicòpter medicalitzat del SEM.
Hi ha cues de fins a 10 quilòmetres a l'AP-7 entre Montmeló i Barberà, en sentit Tarragona. Les retencions també afecten la C-17, amb 2 quilòmetres de cua a l'enllaç amb l'AP-7 de Parets.
https://twitter.com/SocialDrive_es/status/1485638601530617856
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Tercera edició de les targetes rasca i guanya a Vacarisses
-
Comarca
Neix una nova associació veïnal a Rellinars
-
Comarca
Dos ferits greus, un de menys greu i un de lleu arran d'una explosió a una joieria
-
Comarca
El curs escolar s'iniciarà al Vallès amb més de 167.000 alumnes inscrits
-
Comarca
VÍDEO | Un incendi de la vegetació del voral de la C-58 obliga a tallar el sentit Terrassa
-
Comarca
Aliança Catalana aterra al Vallès entre crits de "fora feixistes"