Ullastrell recupera l’atenció mèdica cinc dies a la setmana
Comarca
Salut ampliarà a partir del 19 d’abril la prestació de serveis del consultori
- Pla d'acció contra el canvi climàtic
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de març de 2022 a
les 19:02
Actualitzat el
14 de març de 2022 a les
19:25
El consultori d’Ullastrell tornarà a tenir atenció mèdica cinc dies a la setmana. El Departament de Salut ampliarà a partir del 19 d’abril la prestació de serveis, passant de tres dies de visita de medicina de família a cinc: dilluns, dimarts i divendres, de les 8 a les 14 hores; i dimecres i dijous, de les 15 a les 20 hores.
El Departament de Salut assegura en un comunicat que d’aquesta manera compleix amb el compromís adquirit amb l’Ajuntament i la ciutadania de millorar l’atenció primària, una vegada ha disminuït la incidència de la Covid i es recupera de manera progressiva l’activitat ordinària.
Des de l’octubre de 2020 el Consultori Local d’Ullastrell, gestionat per MútuaTerrassa, està obert cinc dies a la setmana, de dilluns a divendres, però no cada dia hi havia atenció mèdica. Ara, amb el canvi que es produirà després de Setmana Santa, passarà a tenir cada dia un professional de medicina de família, una infermera i un administratiu.
Salut explica que la infermera també porta a terme les visites preventives i de promoció de la salut que es fan en l’edat pediàtrica i que en aquesta nova etapa es mantindrà l’atenció domiciliària els dimecres per part del professional de medicina de família, amb l’objectiu de donar resposta a les necessitats de les persones en situació de dependència i final de la vida, i de les seves famílies.
A partir del 21 d’abril s’iniciarà el grup de lactància materna de forma presencial per part dels professionals d’infermeria. Serà una vegada per setmana, els dijous de les 12.30 a les 13.30 hores.
El Consultori Local d’Ullastrell va tancar el mes de març de 2020, forçat per la pandèmia, i va reobrir l’octubre de 2020 però només dos dies a la setmana i amb atenció d’infermeria. Més tard es va reprendre l’atenció mèdica.
Mentre va estar tancat, els ullastrellencs havien de desplaçar-se fins al CAP Oest de Terrassa. Els veïns i l’Ajuntament d’Ullastrell demanaven el retorn de les condicions del servei d’atenció sanitària al municipi prèvies a la pandèmia.
https://www.diarideterrassa.com/valles-cat/2021/11/23/pancarta-pel-retorn-del-servei-sanitari-a-ullastrell/
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses
-
Comarca
Es reprèn la circulació de trens pel túnel de Rubí
-
Comarca
Escorcollen per segon cop l’IRTA-CReSA per la pesta porcina africana
-
Comarca
Doctor Prats i Mama Dousha, a Castellbisbal