Obres per millorar la seguretat de tres cruïlles a Castellbisbal
L'objectiu és que estiguin finalitzades d’aquí a cinc setmanes
- El Vallès aprova amb un 6,85 la selectivitat del 2022
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
06 de juliol de 2022 a
les 07:49
Actualitzat el
06 de juliol de 2022 a les
11:56
L’Ajuntament de Castellbisbal ha iniciat les obres de remodelació de tres cruïlles del nucli urbà per tal que siguin més segures i més accessibles tant pels vianants com per al trànsit rodat. Es tracta de les cruïlles dels carrers Fassina (entre el carrer Ponent i el carrer Raval); la confluència del carrer de Sant Mateu amb el carrer de La Lluna i l’encreuament entre els carrers de l’Estació, Bellavista i Bellesguard.
Les obres van a càrrec de l’empresa Asfaltos Barcino i tenen un cost de 124.267 euros. En tots tres casos, són punts propers a equipaments públics i amb gran afluència de vehicles i persones que hi passen per accedir-hi i es transformaran en plataformes úniques similars a la que s’ha construït a la cruïlla entre l’avinguda de Pau Casals i el carrer de l’Esperanto (davant del CAP Dr. Joan Planas).
Els treballs del carrer de la Fassina consistiran a millorar un tram que dona accés a l’Illa Esportiva i on conflueixen cinc carrers. Les obres permetran millorar la seguretat tant de les persones que circulen a peu com dels vehicles i garantiran l’itinerari accessible fins a l’Illa Esportiva.
La cruïlla del carrer de l’Estació amb els carrers Bellavista i Bellesguard és lloc de gran densitat de pas de persones i de trànsit rodat. Es tracta d’un punt on les voreres són estretes, els guals no estan adaptats i on també hi ha alguns pendents pronunciats.
Pel que fa a la confluència entre el carrer de Sant Mateu i el carrer de la Lluna es tracta d’un punt que és molt transitat. Tot aquest encreuament també es convertirà en una zona de plataforma única.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Enfonsaments a les calçades de la C-16 a Viladecavalls
-
Comarca Tres detinguts per múltiples robatoris amb força a l'interior d'habitatges a Sant Cugat
-
Comarca
El músic i director vallesà Jordi Savall, Premi Ernst von Siemens de Música
-
Comarca
Gran desplegament policial a Rubí per trobar un agressor sexual
-
Comarca
La pesta porcina deixa Russell Crowe sense rodatge a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal