El formatge Rodó de Cendra de Vacarisses, premiat
Comarca
El formatge és un producte estrella de l'empresa La Frasera de Vacarisses
- El formatge Rodó de Cendra de Vacarisses, premiat
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de juliol de 2022 a
les 19:46
Actualitzat el
30 de juliol de 2022 a les
16:23
El concurs de formatges de la Junta de Castella i Lleó, Premis Cincho, ha guardonat el Rodó de Cendra de la formatgeria vacarissana La Frasera. En concret, ha aconseguit la medalla d’or de la seva categoria, la de formatges de cabra de coagulació làctica.
L'any passat ja va aconseguir un tercer premi en un dels campionats més importants de l’Estat, GourmetQuesos. El Rodó de Cendra és un formatge de pasta tova que s’elabora a partir de llet pasteuritzada de cabra de granges del Parc Rural del Montserrat i s’arrebossa de cendra alimentària, que aporta un equilibri suau al gust.
Els Premis Cincho se celebren a finals del mes de juny. Aquest esdeveniment, de fet, s’ha consolidat com un dels certàmens més importants dels formatges espanyols i un dels més prestigiosos a nivell internacional.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’aufrany consolida la seva recuperació a Sant Llorenç amb el tercer any consecutiu d’anellament de polls
-
Comarca VÍDEO | Conducció temerària desafiant la policia
-
Comarca
Rellinars recupera el tradicional “Pa amb vi i sucre”
-
Comarca
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Collserola i mantindran dotacions a la nit per "deixar-lo rematat"
-
Comarca
La Primitiva cau a Rubí
-
Comarca
L'R4 i l'R8 recuperen el servei al tram des de Martorell fins a Rubí i Molins de Rei