El carrer de Sabadell de Rubí es transforma
Comencen les obres d’aquesta via, que tindrà prioritat per als vianants
- El carrer de Sabadell de Rubí es transforma
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de setembre de 2022 a
les 13:02
L’Ajuntament de Rubí ha iniciat aquesta setmana les obres de remodelació del carrer de Sabadell, en el tram comprès entre el carrer de Sant Gaietà i la plaça de Celso Emilio Ferreiro. Els treballs tenen un termini de cinc mesos, L’actuació a l’empresa Curnal Invest SL per un import de 435.498,30 euros i formen part d’un paquet d’actuacions encarades a millorar l’accessibilitat a la ciutat subvencionat en part pels fons Next Generation.
Amb aquestes obres, s’invertirà la prioritat de circulació en alguns trams, es consolidarà la rotonda com a plaça i espai d’esbarjo, s’ajustarà la calçada per a la circulació, es disminuirà la zona d’aparcament a favor dels vianants, es generaran noves zones elevades de pas que reduiran la velocitat dels vehicles i s’inclourà pavimentació diferenciada.
Entre d’altres, es crearà una calçada de plataforma única en el tram comprès entre els carrers de Sant Gaietà i de Sant Muç, que permetrà alliberar el carrer de cotxes estacionats i adequar les voreres a l’amplada mínima exigida per la normativa d’accessibilitat. A la resta de trams també s’ampliaran les voreres.
Amb l’actuació, el Consistori vol fomentar l’ús prioritari de l’espai públic per part dels vianants; suprimir les barreres arquitectòniques existents; millorar la imatge urbana del carrer, dotant-lo d’elements característics; maximitzar l’ús eficient de la xarxa d’enllumenat, i continuar millorant la qualitat del paisatge urbà de la ciutat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
El músic i director vallesà Jordi Savall, Premi Ernst von Siemens de Música
-
Comarca
Gran desplegament policial a Rubí per trobar un agressor sexual
-
Comarca
La pesta porcina deixa Russell Crowe sense rodatge a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal
-
Comarca L'alcalde de Sant Cugat del Vallès demana al Govern que relaxi les restriccions per la PPA al municipi
-
Comarca
Aproven la reforma de l’espai esportiu de Can Serra