Fi a les restriccions d’aigua a Vacarisses
El consum actual i la millora dels aqüífers han normalitzat el servei
- Fi a les restriccions d’aigua a Vacarisses
ARA A PORTADA
Publicat el 25 d’octubre de 2022 a les 07:11
Actualitzat el 24 d’octubre de 2022 a les 17:52
Després de sis setmanes de subministrament normalitzat, l’Ajuntament de Vacarisses ha donat per finalitzades les restriccions d’aigua que es va veure obligat a imposar el passat maig, davant l’estat alarmant dels aqüífers que abasteixen gran part de la població.
Un cop fet el seguiment dels darrers dies, el consistori considera oportú prescindir d’aquestes mesures en l’àmbit domèstic, gràcies al consum actual d’aigua, l’estabilització dels aqüífers i les millores que l’Ajuntament ha anat executant els darrers mesos, com les prospeccions per a la construcció de nous pous.
Des de l’Ajuntament, “s'agreix enormement l’esforç i la comprensió de la població vacarissana i es demana mantenir un consum responsable d’aigua, ja que continuem en una situació de sequera per la manca de pluja”.
Notícies recomenades
-
Comarca
Un nou vehicle per als Bombers de Viladecavalls
-
Comarca
Torna el Festival Rubisound 1413
-
Comarca
L’entramat criminal d'estafes immobiliàries amb detinguts a Rubí havia defraudat 1,2 milions
-
Comarca
Can Barba, prioritat del Consorci de Residus
-
Comarca
Es busquen voluntaris per censar els rapinyaires nocturns del parc de Sant Llorenç
-
Comarca
Nova il·luminació i canvis al mobiliari a la plaça de Miguel Hernández de Rubí