Energia fotovoltaica a la piscina de Can Trias
L’execució de la instal·lació començarà aquest mes
- Energia fotovoltaica a la piscina de Can Trias
ARA A PORTADA
Publicat el
15 de desembre de 2022 a
les 08:22
Actualitzat el
14 de desembre de 2022 a les
19:52
Aquest mes es començarà a executar la instal·lació fotovoltaica a la piscina municipal de Can Trias. Segons ha explicat l’Ajuntament de Viladecavalls, aquest equipament serà en modalitat d’autoconsum fotovoltaic col·lectiu per poder compartir l’energia produïda amb l’edifici de la Zona Esportiva Municipal de Can Trias.
La potència serà de 15 kW, que equival a uns 21.000 kWh generats, anualment i un estalvi d’emissions equivalents de 6.720 quilos de CO2. L’actuació s’emmarca en el Pla municipal d’emergència Climàtica de Viladecavalls, que vol donar compliment dels objectius del pacte de les Alcaldies per l’Energia Sostenible i el Clima.
En aquest sentit, segons informa l’Ajuntament, es realitza amb finançament de la Diputació de Barcelona través del Programa Sectorial per a fer front a l’Emergència Climàtica.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
La pesta porcina deixa Russell Crowe sense rodatge a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal
-
Comarca L'alcalde de Sant Cugat del Vallès demana al Govern que relaxi les restriccions per la PPA al municipi
-
Comarca
Aproven la reforma de l’espai esportiu de Can Serra
-
Comarca
Una setantena de motos, a la Vacaclàssic
-
Comarca
The Tyets, Ginestà i Fetus, caps de cartell de la Festa Major de Sant Cugat