La Cursa de la Dona tenyeix de rosa Rubí
Un total de 1.636 persones van participar diumenge en la segona edició

- Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimarts 9 de maig del 2023
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de maig de 2023 a les 18:58
Gran èxit de participació en la Cursa de la Dona de Rubí. La segona edició de la carrera, celebrada aquest diumenge, va aplegar més de 1.600 persones.
L’activitat va sumar un total de 1.636 inscripcions de gent de diferents edats i gèneres, que van tenyir de rosa els 3.600 metres de recorregut urbà.
Després d’una primera edició vinculada al Cros Escolar, la proposta canviava enguany d’emplaçament i, en comptes de fer-se al parc de Ca n’Oriol, es traslladava als carrers de Rubí, amb sortida i arribada a la rambla del Ferrocarril. “Aquesta nova ubicació ens ha ajudat a donar més visibilitat a l’activitat i, sens dubte, ha repercutit en la gran participació que hem registrat”, va destacar l’alcaldessa, Ana María Martínez Martínez.
El que sí que es va mantenir va ser el seu caràcter no competitiu: no hi va haver ni classificació ni premis per als millors, sinó que es va prioritzar la participació de tota mena de persones que volguessin donar suport a la promoció de l’esport femení i a uns hàbits de vida saludables.
Notícies recomenades
-
Comarca Tanquen l’entrada de la B-30 a Rubí per obres fins al juny
-
Comarca El bus escolar des de Can Serra dobla servei
-
Comarca Cauen un 80% els robatoris a Viladecavalls
-
Comarca Front comú entre Sant Cugat i Rubí
-
Comarca Sant Cugat obre la convocatòria d’ajuts a l’habitatge
-
Comarca Vacarisses tindrà dues noves línies d’autobús interurbà