ERC i PSC, les úniques opcions per als veïns d’Ullastrell el 28M
Jaume Puig i Marta Sucarrats lideren les dues candidatures a les municipals. Els republicans prioritzen la creació d’una comunitat energètica. El PSC diu que abaixarà impostos

- Cròniques invisibles al sud de Vallparadís (4)
ARA A PORTADA

- Alejandro García
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 18 de maig de 2023 a les 17:58
Més de 1.500 ciutadans d’Ullastrell estan cridats a les urnes el pròxim 28 de maig per decidir qui governarà el municipi. Només tenen dues opcions: ERC o el PSC.
L’actual alcalde, Jaume Puig, repeteix com a cap de llista d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC). L’any 2019 va superar els seus adversaris amb més d’un 50% dels vots, el que va suposar l’obtenció de set representants al ple municipal. El Partit Socialista és l’altre partit que concorre a les urnes, amb el lideratge de Marta Sucarrats, que ara fa quatre anys era la candidata a l’alcaldia de Ciutadans, formació que enguany no es presenta.
Junts per Catalunya, que va ser la segona formació a les anteriors eleccions, amb quatre representants a l’Ajuntament, no ha presentat candidatura. Miquel Puig, que s’havia anunciat com a cap de llista, hi va renunciar i no seran una opció pel veïnat d’Ullastrell en aquests comicis del 28 de maig.
Notícies recomenades
-
Comarca Sant Cugat celebra la 19a Setmana de la Gent Gran
-
Comarca El Cupó Diari de l’ONCE reparteix 175.000 euros a Rubí
-
Comarca Segon Mercat Origen Montserrat a Ullastrell
-
Comarca Comencen les obres a la deixalleria de Cova Solera de Rubí
-
Comarca Mor un treballador a Rubí en una nau industrial
-
Comarca Més de 163.700 àpats recuperats