Troben més objectes, però no el cadàver
Comarca
Continua l’operatiu de recerca de la dona desapareguda en una riera d’Ullastrell pels aiguats de dimarts
- Troben més objectes, però no el cadàver
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juny de 2023 a
les 13:47
Actualitzat el
17 de juny de 2023 a les
13:48
Dijous es va trobar roba de la dona. Ahir, una ronyonera que també podia pertànyer a la víctima mortal les restes de la qual es busquen des de dimecres. Aquell dia va aparèixer dins d’un vehicle, en una riera d’Ullastrell, el cos sense vida d’un home, veí d’Esplugues de Llobregat. El cotxe estava soterrat pel fang i restes vegetals. Havia estat arrossegat pels aiguats de dimarts. Es creu que anava amb una dona. Un ampli operatiu de Bombers i mossos la busca entre Viladecavalls i el riu Llobregat. L’operatiu continuarà avui.
Ahir, a més d’incloure mitjans aeris i especialistes nàutics, i drons i unitats canines, va treballar amb maquinària pesada per remoure terres i roques. Va localitzar una ronyonera i els Mossos d’Esquadra investigaven si podria ser de la dona buscada. La peça va aparèixer per la zona propera on era el vehicle, a la riera de Gaià. Els efectius de Bombers i de Mossos també actuen, des d’ahir, al riu Llobregat, entre els municipis de Martorell i Viladecavalls. La hipòtesi amb la qual es treballa per ara descarta que el cos hagi arribat al mar.
El cap de guàrdia de Bombers de la Regió d’Emergències Metropolitana Nord i cap d’intervenció en l’operatiu de recerca, Guillem Recio, no va fixar un límit d’actuació. La intervenció continuarà “fins que no es pugui fer més, s’hagi descartat tota la zona de treball i no hi hagi capacitat d’anar més enllà”. En total, hi havia una seixantena d’efectius.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses
-
Comarca
Es reprèn la circulació de trens pel túnel de Rubí
-
Comarca
Escorcollen per segon cop l’IRTA-CReSA per la pesta porcina africana
-
Comarca
Doctor Prats i Mama Dousha, a Castellbisbal