Castellbisbal habilita un espai com a refugi climàtic
L'Espai de la Plaça romandrà obert durant tot l'agost per mitigar els efectes de la calor

- Els sindicats denuncien la situació de les escoles bressol municipals de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’agost de 2023 a les 17:12
Actualitzat el 07 d’agost de 2023 a les 14:16
L'Ajuntament de Castellbisbal ha habilitat l'Espai de la Plaça com a refugi climàtic davant les altes temperatures i l'augment d'episodis de calor. Aquesta mesura neix per proporcionar a la ciutadania un espai on refugiar-se i mitigar els efectes de la calor. A més d'oferir un recinte amb condicions de confort tèrmic, també posaran aigua fresca a l'abast de la gent.
L'equipament romandrà obert durant tot el mes d'agost. L'horari d'obertura de l'Espai de la Plaça serà de 9 hores a 14 hores.
Per altra banda, l'Ajuntament també està realitzant seguiment telefònic a totes les persones majors de 75 anys empadronades al municipi per oferir-los consells i recomanacions per afrontar de la millor manera possible els episodis de calor intensa o molt intensa. Així mateix, se'ls informa d'ubicacions a l'aire lliure que son adients per combatre la calor, on disposen de bancs, ombres o fonts d'aigua.
Notícies recomenades
-
Comarca Reparen l’esvoranc al torrent de Sant Martí, a Viladecavalls
-
Comarca Projecte per a l’edifici abandonat de Can Costa, a Castellbisbal
-
Comarca Un nou radar mòbil a Castellbisbal
-
Comarca Les muses tornen a la façana del Casino de Rubí
-
Comarca Avisos per SMS en cas d’avaries d’aigua a Viladecavalls
-
Comarca L’art es trasllada a l’interior de 19 empreses de Castellbisbal