Mura farà pagar 3 euros als vehicles forans
Comarca
L'Ajuntament ha aprovat la mesura de manera unànime
- ERC vol ser decisiu a la Paeria de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el
06 d’octubre de 2023 a
les 21:09
[Pere Fontanals]
El ple de l’Ajuntament de Mura va aprovar aquest dilluns, de forma unànime i inicial, l’aplicació d’una taxa turística de 3 euros al dia als vehicles forans que estacionin al poble. Es tracta d’una taxa que intentarà cobrir l’increment de despesa municipal en serveis que es troba l’Ajuntament davant de l’elevada presència de persones que arriben d’altres municipis, sobretot els caps de setmana de tardor i primavera.
El petit municipi bagenc disposa de 200 places d’aparcament al llarg de la via que el voreja “que són insuficients bona part dels dissabtes, diumenges i festius” de les èpoques de temperatures més suaus, adverteix l’alcalde Josep Canals.
La taxa, que ara es troba en la fase d’aprovació inicial, “no s’aplicaria sempre ni tots els caps de setmana -aclareix el batlle-, però si que s’estudiarà un calendari amb els dies de més afluència de turistes per tal de cobrar-la”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
L’aufrany consolida la seva recuperació a Sant Llorenç amb el tercer any consecutiu d’anellament de polls
-
Comarca VÍDEO | Conducció temerària desafiant la policia
-
Comarca
Rellinars recupera el tradicional “Pa amb vi i sucre”
-
Comarca
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Collserola i mantindran dotacions a la nit per "deixar-lo rematat"
-
Comarca
La Primitiva cau a Rubí
-
Comarca
L'R4 i l'R8 recuperen el servei al tram des de Martorell fins a Rubí i Molins de Rei