Vacarisses aprova el Pla Local de Joventut
És una fotografia de “la realitat actual i les necessitats del jovent”
- Vacarisses aprova el Pla Local de Joventut
ARA A PORTADA
-
El Segle XXI es reactiva: Consum i Areafit lideren la recuperació del complex comercial a Terrassa Pilar Màrquez
-
-
-
Terrassa puja al podi olímpic: la tecnologia darrere de l'històric or de Lucas Pinheiro Laura Massallé
-
Indignació amb el menjar de l'escola pública: “La meva filla no vol anar al menjador perquè passa gana” Arnau Fort
- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el
25 de març de 2024 a
les 18:29
El ple de març de l’Ajuntament de Vacarisses, celebrat dijous passat va aprovar el Pla Local de Joventut (PLJ), que inclou totes aquelles activitats, accions i programes dirigits al jovent del municipi entre 2024 i 2027. El pla es va aprovar, tot i l’abstenció de La Voz de Vacarisses (LAVV) i el vot contrari de Vox.
El regidor de Joventut, Aitor Piqueras Rodes, va remarcar la participació clau del col·lectiu de joves, que van poder “compartir dubtes, reclams i preocupacions”. Així, el nou Pla Local de Joventut és “una fotografia de la realitat actual i les necessitats del jovent”.
La consultoria tècnica Fundació Ferrer i Guàrdia ha estat l’encarregada de redactar el document, a partir d’una diagnosi prèvia i l’avaluació del pla anterior, on també s’ha comptat amb la coordinació d’altres regidories de l’Ajuntament i la col·laboració de diferents agents amb vinculació amb el col·lectiu.
Tot plegat, ha permès treballar el pla amb una “mirada transversal” i amb l’objectiu de “consolidar les actuacions que funcionen, reorientar aquelles que ho requereixen i plantejar-ne de noves”, va especificar Piqueras. El text inclou 49 projectes vinculats i distribuïts en quatre eixos: independència juvenil: cap a una vida digna, benestar i qualitat de vida: bé comú individual i col·lectiu, equitat i inclusió jove: igualtat de drets i oportunitats, i participació i protagonisme jove: implicació, creació i transformació.
Notícies recomenades
-
Comarca
Un 18% més d’usuaris a FGC els dissabtes
-
Comarca
Desmantellat un dels principals punts de venda de droga de Rubí: intervinguts 24.000 euros, cocaïna i haixix
-
Comarca
El segon premi de la Lotería Nacional toca a Sant Cugat del Vallès
-
Comarca
Troben deficiències al carril bici de Viladecavalls
-
Comarca
Un botó d’emergència per al comerç de Rubí
-
Comarca
“Era molt difícil que el virus hagués sortit d’aquí”