- Una Bonoloto de més de 106.000 euros, a Terrassa
ARA A PORTADA
-
Diners Inconformistes i compromesos: la Cecot fa una crida a incrementar la productivitat Jordi Guillem
-
Terrassa Sant Pere Nord estrena el parc de la República, que tant ha esperat: “No és només un parc” Pilar Màrquez
-
Terrassa Així serà el nou centre comercial del Carrefour de Terrassa: obres a finals del 2027 amb una transformació per a Can Parellada Arnau Fort
-
-
Terrassa ADENC i BiTer interposen un contenciós contra l'aparcament del Portal de Sant Roc i exigeixen una consulta popular Pilar Màrquez
Publicat el
15 d’abril de 2024 a
les 11:48
La posada en marxa del nou servei d’assistència en caixer mòbil a Rellinars ha estat anul·lada fins a nou avís. L'inici del servei estava previst per aquest dimarts, 16 d'abril, però s'ha hagut de cancel·lar per una avaria del vehicle, expliquen des de la Diputació de Barcelona, qui s'ocupa de la gestió.
El caixer mòbil de la Diputació de Barcelona permet la retirada de diners en efectiu a les persones que viuen en municipis petits de la província de Barcelona que ara no disposen de caixer automàtic ni oficina bancària. Aquesta iniciativa té com a clar objectiu combatre l’exclusió financera.
El caixer mòbil està previst que arribi a 96 municipis i a prop de 58.000 persones que hi viuen i treballen.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Rubí distribueix clakis als centres educatius per fomentar la recollida d’oli de cuina usat
-
Comarca
Els Mossos d’Esquadra detenen una dona en una operació contra el tràfic de drogues a un bar de Rubí
-
Comarca
La segona edició de la Fira del Vi i el Cava reunirà vuit cellers
-
Comarca
Sant Cugat vol ser capital del petit comerç
-
Comarca
El Vallès reforça la separació d’orgànica
-
Comarca
Vacarisses creix com a destí de turisme de natura