Instal·lació de plaques solars a les Escoles Velles d'Ullastrell
Comarca
Aquesta instal·lació juntament amb la de la pista poliesportiva es convertiran en la comunitat energètica local, que a finals d'any estarà en marxa
- Instal·lació de plaques solars a les Escoles Velles d'Ullastrell
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2024 a
les 18:39
L’Ajuntament d’Ullastrell ha començat la construcció de la instal·lació solar fotovoltaica d’autoconsum compartit a l’edifici de les Escoles Velles. Aquesta instal·lació juntament amb la de la pista poliesportiva es convertiran en la comunitat energètica local, que a finals d’any estarà en marxa. En aquesta comunitat s’hi podran sumar veïns i veïnes interessats a consumir aquesta energia sostenible.
La instal·lació fotovoltaica de les Escoles Velles tindrà una potència instal·lada de 34,2 kWp, amb una producció anual de 51,59 MWh. El pressupost de la instal·lació és de 47.165,80 euros (IVA inclòs) i es finançarà amb 29.925 euros d’una subvenció de ICAEN i la resta amb pressupost municipal.
L’Ajuntament té l’objectiu d’implementar aquest tipus d’instal·lacions per arribar a una disminució del cost energètic elèctric i sobretot a la conscienciació de la funcionalitat de les energies renovables.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
Fi a les obres per reduir el soroll a l’AP-7 i B-30
-
Comarca
La Roser i el Martí, les grans novetats de la Festa Major de Viladecavalls
-
Comarca
Volen construir 29 habitatges a dos solars a Vacarisses
-
Comarca
Es reprèn la circulació de trens pel túnel de Rubí
-
Comarca
Escorcollen per segon cop l’IRTA-CReSA per la pesta porcina africana
-
Comarca
Doctor Prats i Mama Dousha, a Castellbisbal