Els autobusos de Castellbisbal tornen a circular pel carrer Pi i Margall
Finalment, no es reubicaran les parades perquè costava 200.000 euros a l’any
- Els autobusos de Castellbisbal tornen a circular pel carrer Pi i Margall
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de juliol de 2024 a
les 16:59
Actualitzat el
18 de juliol de 2024 a les
17:02
Des de dilluns passat tornen a estar operatives les parades del transport públic del carrer de l’Estació i del carrer de Pi i Margall de Castellbisbal que s’havien vist afectades per les obres de pacificació i els autobusos tornaran a circular per aquesta zona del nucli urbà.
Tot i que inicialment estava previst reubicar les parades i buscar un altre trajecte per l’autobús, finalment l’equip de govern ha pres la decisió de mantenir el servei de transport públic tal com estava abans de les obres. “Després d’analitzar detingudament totes les opcions i d’escoltar a la població afectada, hem acordat no traslladar les parades de lloc i mantenir el recorregut dels autobusos pel carrer de Pi i Margall”, destaca l’alcaldessa, Maria Dolors Conde Domínguez.
“Reubicar les parades d’autobús i modificar el recorregut suposaria un cost anual per l’Ajuntament d’uns 200.000 euros”, assenyala Conde, que reconeix que malgrat estudiar totes les propostes plantejades pels serveis tècnics, cap d’elles donava resposta a la necessitat de disposar d’una xarxa local de transport públic propera i accessible. “Per això hem decidit que avui dia no es farà cap modificació”, admet. Segons Conde, “ara el repte està a comprovar com conviu una zona pacificada on es dona prioritat als vianants amb el pas constant de l’autobús”.
En aquest sentit, el regidor d’Urbanisme, Jordi Piera Cano, alerta del fet que diàriament pel carrer de Pi i Margall es poden arribar a fer més d’una setantena de viatges.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
El músic i director vallesà Jordi Savall, Premi Ernst von Siemens de Música
-
Comarca
Gran desplegament policial a Rubí per trobar un agressor sexual
-
Comarca
La pesta porcina deixa Russell Crowe sense rodatge a Sant Cugat
-
Comarca
Vacarisses ja té mercat setmanal
-
Comarca L'alcalde de Sant Cugat del Vallès demana al Govern que relaxi les restriccions per la PPA al municipi
-
Comarca
Aproven la reforma de l’espai esportiu de Can Serra