Desapareix un sabadellenc a Barcelona
El desaparegut va posar una denúncia als Mossos pel robatori del seu mòbil i altres pertinences
- Les flames han obligat a tallar la circulació a la C-17 -
- @JordiSeguer
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2024 a les 12:57
Actualitzat el 16 d’agost de 2024 a les 12:58
Crida a les xarxes socials per trobar Aleix G.P., veí de Sabadell en parador desconegut des del passat dimecres, 7 d’agost. El jove, entrat en la trentena, hauria desaparegut a la zona de Ciutat Vella, a Barcelona, segons han explicat fonts del seu entorn a través d’un missatge difós a X. Tres dies després, el cas va ser denunciat als Mossos d’Esquadra.
Fonts del cos policial apunten que no han fet cap publicació sobre la desaparició, atenent els criteris i protocols que se segueixen en aquest tipus de casos i circumstàncies.
Segons expliquen els seus amics a Diarid e Sabadell, el desaparegut va posar una denúncia als Mossos pel robatori del seu mòbil i altres pertinences el passat 7 d’agost, l’últim cop que es té constància de la seva activitat. Des de llavors, asseguren, ningú del seu entorn directe ha sabut res més.
En les últimes hores, diversos perfils s’han fet ressò de la notícia. Segons ha pogut saber aquest mitjà, el desaparegut ha treballat en diferents aerolínies, com Ryanair i Volotea.
Notícies recomenades
-
Comarca
Sant Cugat signa la baixa dels 322 empadronaments fraudulents detectats a l'estiu
-
Comarca
Reobre la Biblioteca Central a Sant Cugat
-
Comarca
El tren de la primera professora astrònoma
-
Comarca
Dotze dotacions de Bombers treballen en l'extinció d'un incendi en una nau de Castellbisbal
-
Comarca
Tanquen el camp de futbol de Vacarisses de forma cautelar per aldarulls
-
Comarca
Un nou vehicle per als Bombers de Viladecavalls