15 milions d'euros per al polígon de Can Mitjans
Comarca
El nou parc empresarial de Viladecavalls preveu allotjar empreses d’alt valor afegit
- 15 milions d'euros per al polígon de Can Mitjans
ARA A PORTADA
-
-
-
Terrassa Estrenat el nou mural a l'Antic Poble de Sant Pere: "Ens hauria agradat que fos el primer" Joan Muñoz
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Tres centres educatius de Terrassa, entre els 100 prioritaris per climatitzar el 2028 Alejandro García
Publicat el
21 de gener de 2025 a
les 19:12
Actualitzat el
22 de gener de 2025 a les
15:58
El polígon de Can Mitjans, a Viladecavalls, serà transformat amb una inversió de 15 milions d’euros. L’alcaldessa Cesca Berenguer ha presentat aquest dimarts el projecte a l’Associació de Veïns de Sant Miquel de Guanteres. Segons fonts municipals “es tracta d’una transformació que no tindrà cap cost per a l’Ajuntament”.
El nou parc empresarial de serveis preveu la instal·lació d’empreses d’alt valor afegit en R+D+I. “Sense fums ni sorolls i que permetran la creació de llocs de treball de qualitat per al municipi”, indica el consistori. El projecte elimina del tot la planta de tractament de residus i saneja i restaura el seu entorn degradat. També inclou una actuació entorn de la masia de Can Mitjans, que garantirà la seva posada en valor, a més de no permetre usos inadequats en el recinte. L’enderrocament dels elements de la discoteca Opera Garden permetrà una millor integració de l’edifici històric al paisatge.
Segons l’Ajuntament, la transformació del polígon protegeix i té cura de la diversitat geològica de Viladecavalls. Crea un bosc de turó i respecta l’evolució i el dinamisme geològic de les anomenades “xemeneies de fades”, formades a partir de l’erosió.
La transformació del sector també inclou l’ampliació i desenvolupament del carril bici, com a mode de mobilitat sostenible. A més, els nous vials d’accés s’han dissenyat sense que produeixin cap cicatriu en el paisatge.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Comarca
La Jugatecambiental torna al parc de l’Ermita de Castellbisbal amb activitats de tardor
-
Comarca
Les escoles del Vallès, centres Residu Zero
-
Comarca
Un 18,3% dels alumnes del Vallès Occidental reben ajuts per al menjador
-
Comarca
Insatisfacció a Rellinars pel servei de recollida de residus porta a porta
-
Comarca
Mor Carles Solà, exrector de la Universitat Autònoma de Barcelona, a Sant Cugat
-
Comarca
Tercera edició de les targetes rasca i guanya a Vacarisses