L'activitat als jutjats de Rubí ha quedat suspesa fins divendres per una fuita d'aigua. Segons detalla en un acord la presidenta del Tribunal d'Instància, la incidència s'ha originat al segon pis de l'edifici, situat al carrer Pere Esmendia, al centre de la ciutat, ha estat "de grans magnituds" i afecta tot l'edifici. "S'haurien produït filtracions en les diferents sales de l'edifici que han afectat greument el sostre, les plaques i sistemes informàtics", detalla, fet que impedeix el correcte funcionament de les activitats judicials i que posa en risc la seguretat de les persones.
Per aquest motiu, s'han suspès totes les actuacions judicials previstes en aquestes dependències fins divendres, amb l'objectiu de resoldre la incidència i posar l'edifici "en condicions mínimes que permetin garantir la seguretat".
Així, s'estableix que els treballadors dels jutjats facin teletreball, si això és possible, i es trasllada el servei de guàrdia ordinària i de violència de gènere a l'edifici de la carretera de Sant Cugat, al mateix municipi de Rubí.