La JE Terrassa militarà la pròxima temporada a Primera Catalana femenina de bàsquet, després que la Federació Catalana hagi fet públics tots els ascensos de les categories territorials, pendents des de la suspensió de les competicions a causa de la crisi del coronavirus. El conjunt egarenc recupera, d'aquesta forma, la categoria perduda l'any anterior. Un altre ascens destacat és el de l'equip masculí del CB Matadepera, que també puja a Primera Catalana, en el seu cas per primer cop a la història.
Aquests dos ascensos s'uneixen als dels dos equips sèniors del CN Terrassa, que han obtingut plaça a la Copa Catalunya després d'una excel·lent temporada. L'equip femení "B" del CN Terrassa puja a Tercera Catalana, de la mateixa forma que l'equip femení del CB Viladecavalls.
Les competicions territorials contemplaran la pròxima temporada importants canvis en el seu sistema de competició per donar cabuda als equips que han pujat en un exercici en el qual no s'hi han produït descensos.
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El bomber enverinat a Manresa va estar al parc de Terrassa durant diversos anys Jordi Guillem
-
Terrassa Meritxell Lluís, candidata de Junts per Terrassa: "Confiem que a mitjan 2027 ja es puguin entrar llicències d’obres a Els Bellots II" Pilar Màrquez
-
-
Terrassa El record d’una adolescència marcada per la por: “No tenia cap amic perquè no podia explicar que m’agradaven els homes” Alejandro García
- Josep Cadalso Borjas
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
19 de maig de 2020 a
les 19:30
Notícies recomenades
-
Esports
Una plantilla per somiar
-
Esports
Espectacular podi terrassenc en els 100 lliure a Palma
-
Esports
Divuit terrassencs, a les convocatòries de les seleccions sub-21
-
Esports
Tres plates per al CN Terrassa en la primera jornada
-
Esports
Set waterpolistes egarencs preparen les Copes del Món al CAR
-
Esports
Natàlia Escot s'estrena diumenge a l'Europeu femení sub-19