La davantera terrassenca Natàlia Escot (19 anys) debutarà aquest diumenge a l’Asim Ferhatovic Hase Stadium de Sarajevo en el Campionat d’Europa sub-19 femení que es disputa a Bòsnia Hercegovina. L’egarenca, que acaba de fitxar per l’Espanyol després de dues temporades al Barça “B”, és una de les 21 integrants de la convocatòria de David Aznar.
Espanya afronta la competició com a gran favorita. Intentarà aconseguir el vuitè títol de la seva història en aquesta categoria. Els cinc últims els ha sumat de manera consecutiva.
La selecció espanyola sub-19 femenina està enquadrada en el grup “B” juntament amb Islàndia, Àustria i Suïssa. Al grup “A” hi trobem les amfitriones de Bòsnia Hercegovina, Alemanya, Polònia i Suècia.
Escot i les seves companyes debutaran diumenge a les 14 hores davant la selecció de Suïssa. Dimecres vinent a les 17 hores s’enfrontaran a Islàndia al Training Centre FFBH de Zenica. Tancaran la primera fase el dissabte 4 de juliol a la mateixa hora i al mateix escenari davant d’Àustria.
Escot intentarà afegir un nou títol internacional al seu palmarès. S’ha proclamat ja campiona d’Europa sub-17 i subcampiona del món de la mateixa categoria.