Aquestes imatges corresponen a una publicació de facebook de la residència geriàtrica Santa Oliva d'Olesa de Montserrat, especialment castigada pel coronavirus aquests dies. Una de les residents ha superat la malaltia i l'equip ho celebra aplaudint amb entuasiasme.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’abril de 2020 a
les 21:51
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’edat mínima per conduir patinets serà de 15 anys
-
Terrassa
Xoc frontal entre dos turismes a la carretera de Castellar amb una persona atrapada
-
Terrassa
L’edifici que ha modificat per sempre l’“skyline” de Terrassa
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Noves tasques de conservació al mural de Netol
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu