Els residents i professionals de la residència Sabadell Gent Gran seran els primers de la Regió Sanitària Metropolitana Nord en rebre diumenge la vacuna de la Covid-19. La consellera de Salut, Alba Vergès, ha anunciat que dissabte arribarà a Catalunya "una primera avançada" de 1.595 dosis de la vacuna Pfizer-BioNTech i diumenge començarà la campanya de vacunació per les residències de la gent gran.
La primera a rebre la vacuna serà la residència Freixa Llarga, de l'Hospitalet, i el mateix dia una residència més a cada regió sanitària. En el cas de la Metropolitana Nord, la campanya de vacunació comença per Sabadell.
Salut espera tenir vacunades totes les residències catalanes en tres setmanes, per començar en aquell moment l'administració de la segona dosi a residents i treballadors.
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de desembre de 2020 a les 12:38
Notícies recomenades
-
Terrassa El restaurant 73 Finestres guanya el premi a Millor Restaurant Revelació 2025
-
Terrassa Tallaran la B-40 aquesta nit per fer un simulacre
-
Terrassa Per les víctimes de la Guerra Civil, i per Lluís Companys
-
Terrassa Centenars de persones es mobilitzen per Palestina a Terrassa
-
Terrassa Esborren Terrassa dels mapes meteorològics de 3Cat
-
Terrassa L’Ajuntament de Terrassa ultima l’expedient únic d’obres i activitats econòmiques