- Històries irrellevants de crisis postolímpiques
ARA A PORTADA
-
Terrassa El nou portal de Sant Roc atrau 13 equips d’arquitectes que el volen dissenyar Pilar Màrquez
-
-
Terrassa El PSC proposa Rosa Sanz per a les generals: “Terrassa i el Vallès Occidental han de tenir una veu forta a Madrid” Pilar Màrquez
-
Terrassa Presó provisional per a dos dels tres detinguts des de dijous pel tiroteig de Terrassa Alejandro García
-
Terrassa Habitatge Terrassa incorpora 35 nous habitatges al parc públic amb la compra d'un edifici al carrer Mallorca Pilar Màrquez
El mes de juliol de 1993, el pas per a vehicles de tota índole estava vetat al carrer de Gutenberg. La tanca i els senyals que podem visionar a la fotografia antiga (d’aquell any, és obvi) així ho indicaven.
[bafg id="411946"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Alberto Tallón
S’encaminava tot cap a una remodelació d’aquesta via per convertir-la en el que veiem ara i que es reflecteix a la imatge de 2022. Era en un any postolímpic, d’aquells en què si la memòria no ens falla la paraula “crisi” s’utilitzava més que el “bon dia”.
Eren temps en què era fàcil excusar-se. Després dels Jocs Olímpics de Barcelona, el món, especialment l’econòmic, va semblar que s’aturava i per a alguns sectors del comerç o la indústria era complicat avançar. Era com si, amb la cita olímpica, s’hagués gastat tot el que hi havia i el que no.
Lluny de pretendre jugar a experts en tot el que envolta a temes econòmics, és el que em ve a la ment quan veig 1993 o 1994, els anys de després que, possiblement, també van marcar a molta altra gent.
Recuperant el que importa, les dues instantànies del carrer de Gutenberg, també és un dels habituals camins de gran part de la ciutadania cada dia, entre els quals m’incloc. De fet, a aquest carrer hi vaig treballar dos anys i escaig Per tant, com deia aquell, és un carrer que conec com la palma de la meva mà.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Ahir i Avui
Una entrevista que va tenir segona part
-
Ahir i Avui
Una festa dels arbres i un refresc diferent
-
Ahir i Avui
Uns quants karts i unes bales de palla
-
Ahir i Avui
De ponts, camins, canals i derivats
-
Ahir i Avui
Una marquesina molt dels veïns
-
Ahir i Avui
Una explosió de gas i un desori controlat
- Històries irrellevants de crisis postolímpiques · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Els noms de la riuada
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.