- “Amb la tècnica no n’hi ha prou, també has de tenir creativitat”
ARA A PORTADA
-
-
La "sorprenent" solució pel desdoblament del CAP Rambla: mateix edifici i sense ampliació de plantilla Joan Muñoz
-
-
Balanç d'una jornada amb vents de fins a 85 km/h: caigudes d'arbres, fanals, tendals i façanes Arnau Fort
-
El jove terrassenc amb una malaltia ultrarrara que va poder anar d'Erasmus: "Fins a l'últim moment no sabíem si podria fer el tractament" Arnau Fort
Aquest pont que apareix en les dues fotografies no és nou a aquesta secció. És el pont oficialment conegut com el del Passeig, però que molta part de la ciutadania, entre els quals m’incloc, es refereixen a ell com el pont de la Mútua. El motiu és més que evident. S’anomeni com s’anomeni, la realitat és que la seva transformació ha estat molt significativa.
[bafg id="423986"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Alberto Tallón
El podem veure a la imatge de 1992 com un pont sobri però amb pocs detalls, que compleix amb les seves funcions, si bé ho fa sense escarafalls. En canvi, la instantània actual, la feta fa uns dies, ens obre tot un ventall de curiositats o detalls que podrien omplir un parell de pàgines. Però l’espai que hi ha aquí és el que és i, per tant, cal conformar-se amb el que toca i quan toca.
No entrarem amb les vestimentes dels espontanis o anònims que es poden observar a les dues fotos. Són èpoques diferents i, a conseqüència d’això, les modes varien i varien les maneres de vestir. Sí que podem remarcar la part de coloraines que s’ha inventat algú per donar més protagonisme als vianants, que ara tenen més camins per travessar el pont.
S’ha d’admetre que el pont, vist ara, fa goig i si el comparem amb el de 1992, surt perdent. Han passat trenta anys i els anys sempre incideixen en tot, persones, objectes, edificis i, també en ponts.
Notícies recomenades
-
Ahir i Avui
“Operació retorn” i una disco mítica
-
Ahir i Avui
Una de les primeres del rànquing
-
Ahir i Avui
Un lloc canviant i les “breaking news”
-
Ahir i Avui
Una estació que perdura i un plafó
-
Ahir i Avui
Un incendi provocat i l’ajuda que no falla
-
Ahir i Avui
Recollint aigua i tot el que es va innovant
- Més detalls i més color trenta anys després · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.