- Aposta clara per més espai per als vehicles
ARA A PORTADA
-
Incerteses l'endemà de l'incendi a l'aparcament del Mercat de Can Boada: "No sabem quan el podrem tornar a utilitzar" Aketza Martín
-
-
-
Els Xixonencs, botiga centenària: "El meu besavi venia a Terrassa amb un carretó carregat de torrons" Alejandro García
-
En Tarzán pot tornar amb el seu amo després de ser maltractat: "No s'ha preocupat per ell mentre estava al CAAD" Aketza Martín
La benzinera que toca avui, com es pot evidenciar amb una comparativa que no val que sigui molt exhaustiva, ha sabut configurar una dimensió diferent, amb una reducció d’espai per aportar funcionalitat. Sempre és d’agrair, que les empreses pensin en els clients.
[bafg id="442960"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Alberto Tallón
La imatge de l’actualitat, d’aquest estrenat any, contrasta amb la més antiga, que és de 1990, any de naixement de l’actriu Emma Watson, en el sentit que hi ha més espai i tot queda molt més recollit. El cotxe que hi aterra, ho fa amb més amplitud.
És l’amplitud la virtut necessària en una benzinera? Ho dubtem, però és una bona notícia tenir amplitud i espai. L’espai és necessari en gairebé tots els ordres de la vida. I a una benzinera, per comoditat dels vehicles o, més ben dit, dels conductors, que tot estigui ordenat i arreglat, és per rebre elogis.
Passat aquest moment de paraules amables i d’alabances, no és moment de convertir aquesta secció en un horitzó amb paraules de més virulència. És més que evident que aquestes empreses o comerços han canviat i molt amb el pas dels anys. Primer perquè l’oferta de combustible va créixer i es va diversificar i, després, perquè han passat a oferir molts més productes que abans, convertits en botigues. Sempre és interessant entrar en un d’aquests locals i veure que hi venen de tot.
Notícies recomenades
-
Ahir i Avui
Nous capgrossos a una festa de barri
-
Ahir i Avui
Una cercavila i dos comerços del passat
-
Ahir i Avui
Expectació en una cursa de sacs
-
Ahir i Avui
Uns bastoners i una divisió funesta
-
Ahir i Avui
Un robatori i una pelleteria tancada
-
Ahir i Avui
Saps on és... la terminal que avui fa 170 anys?
- Aposta clara per més espai per als vehicles · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.