- Una sala clàssica i un carrer remodelat
ARA A PORTADA
-
Terrassa Multes a la zona blava en una jornada que l’Ajuntament havia anunciat com a gratuïta: "No m'ho creia" Arnau Fort | Joan Muñoz
-
Terrassa “Sense les mesures de la Generalitat, hauríem recomanat d’entrar a l’escola a les 10 hores” Arnau Fort
-
Terrassa El PSC reclama l'execució immediata del pipicà entre Sant Llorenç i les Arenes: "És una qüestió de prioritats" Joan Muñoz
-
Terrassa Rescatant la història dels Gegants de les Fonts: "Les restauracions, fins ara, havien estat precàries" Joan Muñoz
-
Terrassa Terrassa ja té constructora per al primer tanatori públic d'animals de Catalunya Pilar Màrquez
Ara fa temps que aquesta entrada al Socialet està fora de servei. De fet, l’equipament en general està en desús respecte a les seves funcions de llavors, l’any 1986, al qual correspon la fotografia més antiga. El carrer del Racó, en aquella època, era transitable per als vehicles, cosa que, actualment, i ja fa un temps, no és possible.
[bafg id="465426"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Alberto Tallón
El contrast entre les dues instantànies, la de 1986, any del desastre nuclear a Txernòbil, i la de 2023, és el carrer, modernitzat i adequat a l’època actual, amb l’accés al Socialet desfasat, com a mostra del passat.
No és la primera vegada que es veu una postal similar, un carrer o via de la ciutat adaptada als temps, amb un element que encara respira antiguitat. I, la veritat, no deixa de ser una imatge entenedora i que ajuda a entendre que no tot és nou, i que a molts llocs de la ciutat, encara es poden trepitjar escenes remotes.
Els espectadors que han passat pel Socialet han pogut veure de tot, cinema i teatre. Es podien veure pel·lícules de culte en versió original subtitulada i altres mostres de l’anomenat setè art. També s’han estrenat obres de diversos autors, alguns de més coneguts i altres no tan famosos.
Res d’estrany que una entitat tan relacionada amb la cultura, disposés d’aquesta sala. Forma part de la seva extensa història i també de la ciutat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
- Una sala clàssica i un carrer remodelat · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.