
- Una via redundant i uns models de cotxe desmodats
ARA A PORTADA
S’ha parlat abastament d’aquest carrer en aquesta secció. En la imatge antiga, de 1998, podem contemplar la Font Vella, com sovint se l’anomena popularment quan encara hi podien passar vehicles de tota mena. Cotxes, motos i altres artefactes amb rodes circulaven amb assiduïtat per aquesta via cèntrica de la ciutat. En comparació amb la instantània d’aquest 2023, es fa evident la qualitat de carrer convertit en una via per a vianants, encara que, a segons quines hores, es permet el tràfic rodat.
[bafg id="469348"]
Fotos: Arxiu Diari de Terrassa i Alberto Tallón
Ja que hem repassat amb anterioritat alguns detalls del carrer, ens centrarem, en aquesta oportunitat, en alguns dels cotxes que surten a la fotografia del passat. Si la memòria o la sapiència no fallen, podem veure un exemplar del Seat Panda i, darrere seu, un Citroën Dyane 6. Són dos grans exemples d’una època que va passar i que no tornarà.
Eren models molt habituals llavors, un més destinat a persones que s’iniciaven en el món de la conducció de vehicles, i l’altre catalogat sovint com l’automòbil per a persones, podríem dir-ne, més “progres”.
Cada era té els seus vehicles i, sembla lògic que actualment, cap dels dos tingui la seva dosi de vigència. Els temps canvien, ho hem dit fins a fer-nos avorrits i, els dels cotxes, encara més. I la Font Vella, déu-n’hi-do.
Notícies recomenades
-
Ahir i Avui Un consell imperatiu d’un temps pretèrit
-
Ahir i Avui De reivindicacions i d’un bar molt mític
-
Ahir i Avui Un tram nou i els que remenen les cireres
-
Ahir i Avui Arbres que no eren tan provisionals
-
Ahir i Avui Reflectint on anava una parada de taxis
-
Ahir i Avui Un cert atractiu complicat de definir
- Una via redundant i uns models de cotxe desmodats · Ahir i Avui · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.